Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że z dniem 3 sierpnia 2015 roku Sygma Banque S.A. Oddział w Polsce został przekształcony w licencjonowany bank krajowy Sygma Bank Polska S.A.
W związku z przekształceniem administratorem danych osobowych Klientów Oddziału jest Sygma Bank Polska S.A. z siedzibą przy ul. Suwak 3, 02-676 Warszawa.

Czytaj więcej
Realizując obowiązek wynikający z art. 24 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz.U.2014.1182 z późn. zm.) Bank jest zobowiązany do przekazania informacji o osobie administratora danych również w sytuacji gdy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 74 ust. 2 pkt 4 Ustawy  o rachunkowości z dnia 29 września 1994r. (j.t. Dz. U. z 2013 poz. 330 z póź. zm.) wyłącznie w celach księgowych, po rozwiązaniu umowy kredytowej. Dowody księgowe  oraz zapisy w systemach informatycznych dotyczące kredytów przechowuje się przez okres 5 lat od początku roku następującego po roku obrotowym, w którym operacje zostały zakończone, spłacone, rozliczone lub przedawnione. Podstawą do takiego przetwarzania danych jest bezpośrednio przepis obowiązującego prawa, a osoba której dane dotyczą dysponuje prawem dostępu do tych danych oraz ich poprawiania. Po upływie  terminu wskazanego powyżej, Bank usuwa dane utrwalone w  systemie informatycznym oraz dowodach księgowych.

 

 
  • Karty
  • Kredyty gotówkowe
  • Kredyty ratalne
  • Ubezpieczenia
  • Program Sygma Bonus
O Banku

Jeśli potrzebujesz pomocy skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta

Czytaj więcej

Szybko i łatwo odszukasz współpracujące sklepy

Znajdź sklep

Zasady bezpieczeństwa

 

Sygma Bank stosuje nowoczesne zabezpieczenia swoich systemów i stron internetowych. Prosimy o zapoznanie się z podstawowymi wskazówkami, dzięki którym korzystanie z Twojego konta będzie maksymalnie


I. Bezpieczne logowanie
 

  • Do serwisu Sygma OnLine loguj się ze strony głównej https://www.sygmabank.pl bądź ze strony Sygma OnLine https://online.sygmabank.pl, wpisując właściwy adres bezpośrednio do okna przeglądarki.

  • Przed wpisaniem danych logowania:

    a) sprawdź, czy adres na stronie logowania zaczyna się od przedrostka https, który oznacza bezpieczne połączenie,

    b) sprawdź, czy w przeglądarce internetowej (w pasku adresu lub w pasku stanu w dolnej części ekranu) znajduje się symbol kłódki. Oznacza to, że sesja jest szyfrowana protokołem SSL. Dzięki temu zapewniona jest poufność transmisji danych między Bankiem a Twoją przeglądarką,

    c) jeśli chcesz mieć pewność, że połączenie jest bezpieczne, kliknij dwa razy na ikonę kłódki. Sprawdź ważność certyfikatu i czy został wydany dla SYGMA BANK POLSKA S.A. Jeśli symbol kłódki jest niewidoczny albo certyfikat nie jest wystawiony dla Sygma Banku, niezwłocznie skontaktuj się z naszym Call Center.
     
  • W trakcie korzystania z serwisu Sygma OnLine nie otwieraj innych okien lub zakładek przeglądarki oraz nie korzystaj z poczty elektronicznej.

  • Pamiętaj, by po zakończeniu korzystania wylogować się z serwisu. Nie zalecamy używania w tym celu przycisku "X" (Zamknij) w prawym górnym roku przeglądarki.



II. Bezpieczne postępowanie z danymi do logowania

 

  • Każdy klient Serwisu Sygma OnLine dysponuje osobistym Identyfikatorem Klienta i Moim Hasłem, dzięki czemu użytkownik ma dostęp tylko do swojego konta.

  • Hasło znane jest tylko Tobie. Nadawanie przez Sygma Bank, przekazywanie i odzyskiwanie Identyfikatora Klienta i hasła odbywa się z zachowaniem odpowiednich reguł bezpieczeństwa.

  • Regularnie zmieniaj swoje hasło dostępu.

  • W przypadku trzykrotnego podania błędnego hasła, dostęp do Twojego konta jest zawieszany na 5 minut. Po odczekaniu tego czasu można ponowić próbę zalogowania. Po kolejnym trzykrotnym błędnym podaniu hasła, dostęp do konta znów jest zawieszany na 5 minut.

  • Po 9 z rzędu niedanej próbie zalogowania do systemu, dostęp do konta jest blokowany. W celu odblokowania konieczny jest kontakt z Automatycznym Biurem Obsługi Klienta.

  • Po zalogowaniu można sprawdzić ostatnie daty poprawnego i niepoprawnego logowania. W ten sposób można zweryfikować, czy niepowołana osoba nie zalogowała się do Twojego konta.

  • W sektorze bezpieczeństwa znajdziesz informacje o dacie i godzinie ostatniego zalogowania do serwisu Sygma OnLine. Jeśli podano błędne hasło, które uniemożliwiło zalogowanie - data i czas tego zdarzenia również będą widoczne w tym miejscu.

  • Pamiętaj, aby nie podawać Identyfikatora Klienta, hasła lub numeru Twojego rachunku osobom dzwoniącym i podającym się za pracownika Banku. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zweryfikuj je dzwoniąc do Call Center Sygma Banku.

  • Informujemy, że Sygma Bank nigdy nie wysyła

    a) e-maili wymagających podania danych osobowych Klientów, Identyfikatora Klienta lub haseł,

    b) linków do stron Banku oraz do Serwisu Sygma OnLine oraz wszelkich stron, gdzie rzekomo ma nastąpić weryfikacja lub aktualizacja danych Klienta. Prosimy o pilne zgłaszanie takich przypadków do Banku.



III. Bezpieczny komputer

 

Dbaj o swój komputer i jego oprogramowanie:

 

  • Sprawdź, czy masz aktualne oprogramowanie antywirusowe, zaporę osobistą (firewall) oraz oprogramowanie antyspyware.

  • Sprawdź, czy posiadasz zaktualizowaną wersję systemu operacyjnego.

  • Sprawdź, czy korzystasz z najbardziej aktualnej wersji przeglądarki internetowej.

  • Instaluj tylko oryginalne oprogramowanie, pliki pobieraj wyłącznie z oficjalnych stron twórców oprogramowania.

  • Chroń swoje konto pocztowe przed spamem.

 

 
Klikając na opcję "Wejdź" opuszczasz stronę internetową Sygma Bank Polska S.A. i przechodzisz na stronę internetową Laser Insurance Polska sp. z o.o. będącą multiagentem ubezpieczeniowym nadzorowanym przez Komisję Nadzoru Finansowego, w oparciu o ustawę z dnia 22 maja 2003 roku o pośrednictwie ubezpieczeniowym.
Wejdź >