• Karty
  • Kredyty gotówkowe
  • Kredyty ratalne
  • Ubezpieczenia
  • Program Sygma Bonus
robot sygma

Jeśli potrzebujesz pomocy skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta

Czytaj więcej

Szybko i łatwo odszukasz współpracujące sklepy

Znajdź sklep
Aktualności
01-11-2010|Automatyczny System Obsługi Klienta

Szanowni Państwo, Specjalnie dla Państwa wygody przygotowaliśmy Automatyczny System Obsługi Klienta. Nowa usługa umożliwia uzyskiwanie informacji na temat stanu Państwa rachunków, pożyczek lub wolnych środków na kartach. Wszystko to bez tracenia czasu na stanie w kolejkach czy oczekiwanie na połączenie telefoniczne.

Szanowni Państwo,

Specjalnie dla Państwa wygody przygotowaliśmy Automatyczny System Obsługi Klienta.

Nowa usługa umożliwia uzyskiwanie informacji na temat stanu Państwa rachunków, pożyczek lub wolnych środków na kartach. Wszystko to bez tracenia czasu na stanie w kolejkach czy oczekiwanie na połączenie telefoniczne.

Automatyczny System Obsługi Klienta jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do soboty, w godzinach od 8.00 do 22.00 jak również w niedziele od 9.00 do 21.00. Zasada działania Automatycznego Systemu Obsługi Klienta jest bardzo prosta - wystarczy telefon z tonowym wybieraniem i kierowanie się komunikatami wypowiadanymi przez lektora.

Wypróbuj nas i sprawdź jak łatwo można zarządzać swoimi finansami.

Sprawdź jakie to proste na poniższych przykładach:
 
Masz naszą kartę i chcesz sprawdzić ile Ci pozostało wolnych środków?

  1. Zadzwoń na infolinię.
  2. Wybierz w swoim telefonie nr 1.
  3. Wpisz swoje Hasło i Identyfikator (numer karty bądź numer umowy).
  4. Ponownie wybierz w swoim telefonie nr 1.
  5. Teraz możesz dokonywać na swoim telefonie operacji na kartach.
  6. Wybierz na swoim telefonie nr 3 dowiesz się, ile masz dostępnych środków!

 
Korzystasz z naszej pożyczki i chcesz sprawdzić bieżącą ratę do spłaty?

  1. Zadzwoń na infolinię.
  2. Wybierz w swoim telefonie nr 1.
  3. Wpisz swoje Hasło i Identyfikator (numer karty bądź numer umowy).
  4. Wybierz w swoim telefonie nr 2.
  5. Teraz możesz dokonywać operacji na kredytach.
  6. Wybierz na swoim telefonie nr 1, aby przejść do pożyczek gotówkowych.
  7. Wybierz na swoim telefonie nr 4 dowiesz się, jaką masz bieżącą ratę do spłaty!

 
Chcesz zapoznać się z nasz ofertą? Nic prostszego!

  1. Zadzwoń na infolinię.
  2. Wybierz w swoim telefonie nr 2 zapoznasz się z ofertą Banku!
  3. Wpisz swoje Hasło i Identyfikator (numer karty bądź numer umowy).
  4. Wybierz w swoim telefonie nr 2.
  5. Teraz możesz dokonywać operacji na kredytach.
  6. Wybierz na swoim telefonie nr 1, aby przejść do pożyczek gotówkowych.
  7. Wybierz na swoim telefonie nr 4 dowiesz się, jaką masz bieżącą ratę do spłaty!

 
Jasne komunikaty pomogą Ci rozwiązać każdą kwestię związaną z Bankiem. Nie musisz nawet wychodzić z domu! Konsultant Automatycznego Systemu Obsługi Klienta zawsze wskaże Ci numer, jaki musisz wybrać na swoim telefonie, aby dotrzeć do potrzebnych informacji.
 

*Tonowe wybieranie – większość aparatów ma ustawioną tę funkcję automatycznie. Jeśli musisz korzystać z wybierania impulsowego, przełącz aparat na wybieranie tonowe po uzyskaniu połączenia – wciśnij przycisk „tone” w aparacie. Informacje o tonowym wybieraniu znajdują się w instrukcji obsługi aparatu telefonicznego.
 
*Identyfikator – niepowtarzalny numer, który otrzymasz u Konsultanta, a także z wyciągami. Składa się z 8 cyfr. Służy do identyfikacji przy logowaniu do Automatycznego Systemu Obsługi Klienta. Do czasu jego otrzymania jako identyfikator służy numer karty bądź numer umowy.

 


 

 
Klikając na opcję "Wejdź" opuszczasz stronę internetową Sygma Banque Spółka Akcyjna Oddział w Polsce i przechodzisz na stronę internetową Laser Insurance Polska sp. z o.o. będącą multiagentem ubezpieczeniowym nadzorowanym przez Komisję Nadzoru Finansowego, w oparciu o ustawę z dnia 22 maja 2003 roku o pośrednictwie ubezpieczeniowym.
Wejdź >